Το Διοικητικό Συμβούλιο απαρτίζεται από εννιά (9) μέλη, εκ των οποίων 3 εκτελεστικά και 6 μη εκτελεστικά. Από τα μη εκτελεστικά μέλη, τρία (3) είναι ανεξάρτητα κατά την έννοια του νόμου 4706/2020 για την Εταιρική Διακυβέρνηση που εφαρμόζει η Εταιρεία.
Το Διοικητικό Συμβούλιο υποστηρίζεται από 2 Επιτροπές του, την Επιτροπή Ελέγχου και την Επιτροπή Αμοιβών και Υποψηφιοτήτων.
Ο κύριος Λάμπρος Παπακωνσταντίνου είναι Πρόεδρος Δ.Σ. της IDEAL Holdings και έχει περισσότερα από 30 χρόνια επιχειρηματική και διοικητική εμπειρία.
Το 1996 ίδρυσε τον χρηματοοικονομικό Όμιλο Π&Κ, τον οποίο το 2007 αγόρασε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής Επενδυτικής Τραπεζικής της Εθνικής Τράπεζας (2007-2011), Πρόεδρος Δ.Σ. της Virtus Equity Partners (2011 – 2014), Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Γενικής Τράπεζας (2014 – 2015), Γενικός Διευθυντής Επενδυτικής Τραπεζικής της Τράπεζας Πειραιώς (2015-2016). Το 2017 ίδρυσε το Virtus South European Fund (VSEF), το 1ο διεθνές επενδυτικό όχημα που επένδυε αποκλειστικά, ιδιωτικά κεφάλαια, σε ελληνικές εταιρείες και το οποίο το 2021 επένδυσε στην IDEAL Holdings.
Στην IDEAL Holdings ανήκουν σήμερα οι εταιρίες: Byte Computer, ADACOM, BlueStream, IDEAL Electronics και Αττικά Πολυκαταστήματα με συνολικά πάνω από 1.600 εργαζομένους.
Είναι κάτοχος MBA από το INSEAD και Πτυχίου Χημικού Μηχανικού από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Γαλλικά.
Ο Πάνος Βασιλειάδης κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της IDEAL Holdings από τον Ιούνιο του 2020. Πριν αναλάβει αυτή τη θέση, εργάστηκε στην εταιρεία ως COO και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. Διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στη διοίκηση, με εξειδίκευση στους τομείς της πληροφορικής και της κυβερνοασφάλειας. Εντάχθηκε στην θυγατρική της IDEAL Holdings, την ADACOM, το 2002 και υπό τη διεύθυνσή του η ADACOM κατάφερε να γίνει μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κυβερνοασφάλειας στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα ισχυρή παρουσία στον τομέα των Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης και Κέντρων Ασφαλούς Λειτουργίας Υπηρεσιών, υλοποιώντας μεγάλα και σύνθετα έργα σε όλο τον κόσμο, με πελατολόγιο σε περισσότερες από 55 χώρες.
Παράλληλα με τα καθήκοντά του στην IDEAL, ο Πάνος είναι επίσης Διευθύνων Σύμβουλος της ADACOM και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου σε πολλές εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Κατέχει Μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έχει λάβει πολλές πιστοποιήσεις από διάφορες εταιρείες κυβερνοασφάλειας και διαθέτει εκτενή εμπειρία στη στρατηγική και τη διαχείριση έργων στον ευρύτερο τομέα της πληροφορικής και των ολοκληρωμένων συστημάτων, καθώς και εκτενή εξειδίκευση στον τομέα των Υπηρεσιών Εμπιστοσύνης.
Ο κ. Σάββας Ασημιάδης γεννήθηκε το 1966 και είναι κάτοχος οικονομικού πτυχίου. Έχει δεκαετή προϋπηρεσία στο ελεγκτικό, φορολογικό και συμβουλευτικό τμήμα της Arthur Andersen. Αποχώρησε ως Διευθυντής του Τμήματος Παροχής Επιχειρηματικής Υποστήριξης (Business Process Outsourcing). Στην IDEAL εργάζεται από τον Δεκέμβριο του 2000, όπου ξεκίνησε σαν Οικονομικός Δ/ντής της IDEAL ELECTRONICS.
Εκτελεστική Γενική Διευθύντρια με εμπειρία άνω των 30 ετών στον τραπεζικό τομέα, δίνοντας πάντοτε έμφαση για τους οργανισμούς που έχει εργαστεί στον στρατηγικό σχεδιασμό και στην υλοποίησή του για την επίτευξη των στόχων και των αποτελεσμάτων, με ταυτόχρονη επικέντρωση στο μετασχηματισμό των οργανισμών με βάση τις μελλοντικές προκλήσεις και την προώθηση της καινοτομίας. Έχει υπηρετήσει σε δύο από τις κορυφαίες Τράπεζες στην Ελλάδα στους τομείς της Λιανικής Τραπεζικής συμπεριλαμβανομένων όλων των Μονάδων Πελατείας, Προϊόντων και Καναλιών Διανομής (Δίκτυο Καταστημάτων και Ψηφιακά Κανάλια), καθώς και στους Τομείς Συναλλακτικής Τραπεζικής, Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας και Τραπεζικών Λειτουργιών. Επίσης έχει υλοποιήσει πολλά προγράμματα για την προώθηση της καινοτόμου και εξωστρεφούς επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και αυτό του fintech impact accelerator “be finnovative” για την ανάπτυξη και υποστήριξη των Ελληνικών fintech νεοφυών επιχειρήσεων.
Ιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος μιας εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρείας, η οποία παρέχει υπηρεσίες στον τομέα των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών λιανικής σε μεγάλες Ελληνικές εταιρείες και ομίλους για: (i) την παροχή υπηρεσιών πληρωμών από κατάλληλα αδειοδοτημένα ιδρύματα πληρωμών ή ιδρύματα ηλεκτρονικού χρήματος, (ii) την παροχή υπηρεσιών μικροχρηματοδοτήσεων προς ιδιώτες και μικρές επιχειρήσεις, (iii) την παροχή ψηφιακών πληρωμών και ψηφιακών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών σύμφωνα με την πρόσφατη Ευρωπαϊκή Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών (PSD2) και το νέο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Open Banking αντίστοιχα.
Συνιδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος μιας fintech εταιρείας, η οποία αναπτύσσει και διαχειρίζεται μια πλατφόρμα υπηρεσιών (Open APIs) με βάση το πλαίσιο Open Banking και την Ευρωπαϊκή Οδηγία Υπηρεσιών Πληρωμών PSD2 παρέχοντας υπηρεσίες για μεγάλες Ελληνικές εταιρείες και ομίλους.
Η κα Τζάκου – Λαμπροπούλου είναι κάτοχος πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς και MBA από το University of Wales & Manchester Business School.
Με 30 χρόνια διοικητικής εμπειρίας έχει διατελέσει ως C–suite Executive σε μεγάλους πολυεθνικούς και ελληνικούς ομίλους εταιριών. Ξεκίνησε την καριέρα του το 1992 στην Procter&Gamble Hellas και μετά από μια σειρά international assignments to 2005 ανέλαβε την θέση του Director για τα Pampers Western Europe, με τζίρο €3bn ετησίως. To 2008 ανέλαβε την θέση του CEO Procter& Gamble Hellas, το 2010 του CEO της Vivartia Συμμετοχών, το 2011 του Deputy CEO της Marfin Investment Group, και το 2016 του CEO της AMVYX, της μεγαλύτερης εταιρείας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα.
Έχει διατελέσει μέλος Διοικητικού Συμβουλίου στην PROCTER&GAMBLE HELLAS, στην MARFIN INVESTMENT GROUP, στην VIVARTIA Συμμετοχών, στο HYATNA GROUP (JV με την Βασιλική οικογένεια των ΗΑΕ), στην Γαλακτοβιομηχανία ΔΕΛΤΑ, στην εταιρεία τροφίμων ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ, στην OLYMPIC AIR, στην SINGULAR LOGIC, στην EVEREST/GOODY‘S (τον μεγαλύτερο όμιλος εστίασης στην Ελλάδα), στον Σ.Ε.Β.Τ. (ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ), είναι μέλος Δ.Σ. των ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΧΩΡΙΩΝ SOS ΕΛΛΑΔΟΣ και στο Advisory Board του TEDx ACADEMY και του SINGULARITY UNIVERSITY.
Ο κ. Διάκαρης ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1990 σαν Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία COOPERS & LYBRAND. Ένα χρόνο αργότερα ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή Οικονομικού Προγραμματισμού (Financial Planning Manager) στην εταιρία TASTY FOODS, θυγατρική της PEPSICO. Κατά τη διάρκεια της απασχόλησής του στην TASTY FOODS διετέλεσε Διευθυντής Οικονομικού Ελέγχου ( Financial Controller) καθώς και Οικονομικός Διευθυντής (Chief Financial Officer).
Το 2000 και μέχρι το 2001 εργάστηκε σαν Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία KANTOR και από το 2001 εργάζεται σαν Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην εταιρεία LCC BEVERAGES.
Είναι απόφοιτος του Λεοντείου Λυκείου Πατησίων, του Οικονομικού Τμήματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Master στις Διεθνείς Επιχειρήσεις και στη Διεθνή Χρηματοοικονομική Διοίκηση (Ιnternational Business and International Financial Management) από το Πανεπιστήμιο του Reading στην Αγγλία.
Το Euphoria Retreat, που άνοιξε τον Ιούλιο του 2018 στην Ελλάδα, είναι το όραμα της ιδρύτριάς του, Μαρίνας Εφραίμογλου, η οποία μετά από μια πορεία εσωτερικής αναζήτησης και ανάπτυξης, προσπάθησε να δημιουργήσει ένα μοναδικό μέρος, όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να προσφέυγουν για να χαλαρώσουν και να αναζητήσουν τον πραγματικό τους εαυτό, μέσα από ένα εσωτερικό ταξίδι μεταμόρφωσης.
Η Μαρίνα είχε μια επιτυχημένη καριέρα στον χρηματοοικονομικό τομέα, ειδικά αφότου ίδρυσε την επιχείρησή Telesis το 1993. Μετά όμως από μια καθοριστική προσωπική εμπειρία, έστρεψε την προσοχή της από το οικονομικό περιβάλλον στους κόσμους της ολιστικής ιατρικής και των εναλλακτικών θεραπειών. Στόχος της ήταν να ζήσει μια πιο πνευματική ζωή, και έτσι σπούδασε δίπλα σε πολύ γνωστούς πρωτοπόρους στον τομέα, ενώ παράλληλα ταξίδεψε τον κόσμο αναζητώντας γνώσεις και εμπειρίες. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της στην Κινέζικη Ιατρική, η Μαρίνα ασχολήθηκε με το transformational healing για πάνω από μια δεκαετία.
Βάσει της ποικίλης εμπειρίας της, η Μαρίνα δημιούργησε με επιτυχία τη δική της σειρά από workshops και retreats, φέρνοντάς τα πρόσφατα στον εταιρικό κόσμο.
Η κ. Αναστασία Δρίτσα είναι δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω και εταίρος στην δικηγορική εταιρεία «Κυριακίδης Γεωργόπουλος» με εμπειρία τουλάχιστον 25 ετών στη δικηγορία και εξειδίκευση σε θέματα εταιρικού και εμπορικού δικαίου, εθνικού και ευρωπαϊκού δικαίου ανταγωνισμού και δικαίου καταναλωτή, δικαίου διανομής και αντιπροσωπείας και δικαίου ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακών αγορών (e–commerce/digital markets). Η κ. Δρίτσα συμβουλεύει κορυφαίες ελληνικές και διεθνείς οργανισμούς αναφορικά με το σχεδιασμό και τη διάρθρωση των επιχειρηματικών τους συναλλαγών σε συμμόρφωση με την οικεία αντιμονοπωλιακή νομοθεσία και το δίκαιο του ανταγωνισμού. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο Ανταγωνισμού από το πανεπιστήμιο King’s College, University of London και μεταπτυχιακού στο Διεθνές Επιχειρηματικό Δίκαιο από το Πανεπιστήμιο του Exeter. Από το 2016 δραστηριοποιείται ως μέλος της επιτροπής Women in Business (WIB) του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου (AmCham) που στοχεύει στην προώθηση της ηγετικής εξέλιξης των επαγγελματιών γυναικών στην Ελλάδα. Aπό το 2019 συμμετέχει ως μέλος των Ομάδων Ανταγωνισμού και Καταναλωτή του ΣΕΒ και συμβουλεύει επί νέων νομοθετικών πρωτοβουλιών και άλλων θεσμικών θεμάτων.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα μετά από ακαδημαϊκή καριέρα στις ΗΠΑ, εξελίχθηκε ταχύτατα σε έναν επιτυχημένο επαγγελματία διοίκησης επιχειρήσεων με συνδυασμένη εμπειρία στις εταιρικές αποδόσεις μέσω επιδέξιων χειρισμών ανάπτυξης, βελτίωσης και ενορχήστρωσης υψηλού επιπέδου εταιρικών στρατηγικών.
Με ηγετικές ικανότητες υψηλής εξειδίκευσης καθοδηγεί οργανισμούς μέσω της βελτίωσης των επιχειρηματικών διαδικασιών, κορυφαίου στρατηγικού σχεδιασμού και ανάπτυξης δημιουργικών λύσεων σε πολλούς επιχειρηματικούς τομείς.
Έχοντας ταλέντο και εξειδίκευση στη διαχείριση σχέσεων, παρέχει υψηλές τελικές επιδόσεις αξιοποιώντας την ευρεία γνώση του, στη στοχευμένη διαχείριση κινδύνου και στη διοίκηση αξιών, σε ταχύτατα αναπτυσσόμενα επιχειρηματικά περιβάλλοντα.
Διαθέτει ικανότητα στην εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά καθώς και στην ανάπτυξη αποτελεσματικών σχεδίων προώθησης αυτών. Επιδίδεται επιτυχώς στην διαχείριση και την παρακολούθηση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με στόχο την παραγωγή συνεχών, υψηλών αποδόσεων. Αναπτύσσει και αναλύει μεθόδους για την αξιοποίηση αναδυόμενων ή εξειδικευμένων τάσεων νέων προϊόντων, εντοπίζοντας παράλληλα στρατηγικές που οδηγούν αποτελεσματικά την εταιρεία σε οργανική ανάπτυξη με ελαχιστοποιημένες απώλειες.
Τα τελευταία 15 χρόνια, έχει επικεντρωθεί στη Διαχείριση Οικογενειακού Πλούτου και στην Εταιροποίηση Οικογενειακών Επιχειρήσεων. Κατείχε πολυάριθμες θέσεις ως Γενικός Διευθυντής ή Διευθύνων Σύμβουλος ή Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται οι Astir Vitogiannis SA, Sayegh Group και Sayegh Investments Entity, Athens Metro Transport Authority (oasa), Otto Spinneries Group και Otto Evros SA, Nethold MultiChoice SA. , ECS SA, και άλλα. Είναι κάτοχος διδακτορικών διπλωμάτων στη Μηχανική Υπολογιστών και στα Οικονομικά.